Du har ikke valgt nogen favoritter endnu.
Klik på ❤ symbolet for at tilføje en oplevelse til dine favoritter.
Følgende vilkår og betingelser ("vilkårene") gælder for alle købere og brugere (undertiden benævnt "dig" eller "din") af gavekort, der tilbydes på https://www.oplevelsesgaver.dk eller GO DREAM-gavekort, der tilbydes fra butikker beliggende i Danmark (hver, en "butik") og indgås mellem dig og Go Dream ApS (herefter: "GO DREAM" eller “Sælgeren"). Dit køb, indløsning og / eller brug af ethvert GO DREAM-gavekort udgør endeligt din accept af disse vilkår.
Kode / rabatkode / kampagnekode : Refererer til rabatkoderne, udtrykt i procent eller som et engangsbeløb, udstedt af GO DREAM og gyldige til køb af kvalificerede produkter i webshoppen. Dette kan inkludere koder, distribueret af tredjepart som en del af en kommerciel transaktion (herefter "specifik transaktion").
Disse koder har følgende generelle egenskaber:
Disse egenskaber gælder for alle koder, medmindre andet er angivet i reglerne for den specifikke transaktion, hvorigennem du fik koden. Ved manglende overholdelse af disse koders brugsvilkår, defineret i vilkår og betingelser, eller af reglerne for den specifikke transaktion, forbeholder GO DREAM sig retten til at forhindre brug af disse koder og/eller at deaktivere produkter eller ejendele, som er blevet anskaffet igennem dette.
På www.oplevelsesgaver.dk kan du købe gavekort til forskellige produkter og/eller tjenester, der tilbydes af vores netværk af uafhængige tredjepartsleverandører ("tredjepartsleverandører") (sådanne produkter og/eller tjenester, der tilbydes af tredjepartsleverandørerne, i det følgende benævnt "Oplevelse"). Disse gavekort kan præsenteres på flere måder, herunder et gavekort i en æske, en gavekuvert eller direkte via e-mail som et e-gavekort. GO DREAM sælger kun gavekort til Oplevelser, der tilbydes af tredjepartsleverandører, og GO DREAM anses ikke for at være udbyder af oplevelserne. Når du indløser et gavekort til en oplevelse, udgør det udelukkende en aftale mellem dig og den tredjepartsudbyder med hensyn til den pågældende Oplevelse.
Oplevelse med en værdi på mere end 7500DKK kan ikke ombyttes eller forlænges. De kan ikke betales med tilgodehavende, wondercard, gavekort eller supercard, hverken helt eller delvis.
På www.oplevelsesgaver.dk kan du købe gavekort til oplevelser. Oplevelsen tilbydes i form af et gavekort, pakket i en smuk æske eller en flot gavekuvert, eller i form af et e-gavekort, der leveres via e-mail. GO DREAM-gavekortet er et gavekort med mange anvendelsesmuligheder og kan bruges i alle de lande, hvor GO DREAM er repræsenteret. Et gavekort med flere anvendelsesmuligheder er et gavekort, der kan bruges i lande med forskellige skatte- og momssatser. Bemærk venligst, at kontrahenten skifter fra GO DREAM til de valgte udbydere i bookingøjeblikket og kan være underlagt forskellige skatte- og momssatser.
Vi tager forbehold for fejl og mangler i priser og beskrivelser.
Tilbage til toppenUnder betalingsprocessen kan du vælge din ønskede leveringsmetode. GO DREAM kan sende det købte gavekort til dig eller direkte til den person, der modtager det. Hvis du afgiver din ordre inden kl. 15.00 EST på en hverdag (mandag til fredag), sender GO DREAM det købte gavekort samme dag, som ordren modtages. Ordrer afgivet i weekender eller på helligdage vil blive afsendt den næste arbejdsdag.
Tilbage til toppenAlle GO DREAM-gavekortpriser er de samme, uanset om du køber gavekortet direkte gennem GO DREAM eller fra en butik. Hvis du køber dit gavekort på www.oplevelsesgaver.dk, vil du automatisk modtage en bekræftelse pr. e-mail, når du har afgivet din bestilling. Du kan se dine tidligere ordrer og udskrive en faktura ved at logge ind på din GO DREAM-konto. Du kan også sende en e-mail til info@godream.com, og GO DREAM sender dig en kopi af din ordrebekræftelse via e-mail.
I forbindelse med sin politik til forebyggelse af svig forbeholder Sælger sig ret til, efter enhver ordre, der er afgivet på hjemmesiden, at anmode dig om eventuelle begrundende dokumenter for at kunne validere deres ordre.
I dette tilfælde vil du modtage en e-mail, der informerer dig om, at din ordre er blevet gjort til genstand for verifikation, og du vil derefter blive opfordret til at fremsende de begrundede dokumenter, der er nødvendige for at den bliver valideret.
Hvis du undlader at besvare en anmodning af denne type inden for en tidsramme på 2 dage efter anmodningen fra Sælger, vil dette automatisk føre til annullering af den pågældende ordre, uden at du har mulighed for at gøre noget efterfølgende krav af denne karakter.
Køb af ethvert produkt uden for Sælgers websted eller officielle distributionsnetværk er på dit eget ansvar og er på din egen risiko.
GO Dream forbeholder sig retten til at deaktivere disse produkter, hvis de er under mistanke, og/eller hvis der opdages en strafbar handling, såsom svig, skjul af stjålne varer, svindel.
Denne deaktivering må under ingen omstændigheder give anledning til udbetaling af kompensation til dig / dens køber eller dennes begunstigede. De kundekonti, der er involveret i formodede eller beviste overtrædelser, vil også blive blokeret midlertidigt eller definitivt.
Rabatkoder kan ikke kombineres med faste rabatter, eventuelle tilgodehavender på din profil eller ombytning af gavekort. Faste rabatter kan ikke kombineres med rabatkoder, eventuelle tilgodehavender på din profil eller ombytning af gavekort.
Faste rabatter vil blive fratrukket prisen på det valgte produkt, når du lægger produktet i kurven.
Rabatkoder kan ikke benyttes på Biograf og Tivoli oplevelser.
Med forbehold af gældende lovgivning er gavekort fra GO DREAM gyldige indtil tre (3) år og tre (3) måneder fra udstedelsesdatoen.
Tilgængeligheden, typen og prisen på gavekort kan variere med tiden. Gavekort, der indløses mere end seks (6) måneder efter købet, vil være underlagt den aktuelle tilgængelighed af sådanne Oplevelser og kan være genstand for yderligere betaling. Et gyldigt gavekort til en GO DREAM-Oplevelse kan altid ombyttes til en anden GO DREAM-Oplevelse.
Tilbage til toppenGO DREAM har en fjorten (14) dages returret på alle køb. Inden for fjorten (14) dage har du ret til fuld tilbagebetaling af dit gavekort, der ikke er blevet indløst.
Tilbage til toppenVed at logge ind på din GO DREAM-konto med dit gavekort-id-nummer og indløsningskode påwww.oplevelsesgaver.dk under „Benyt Gavekort“ får du adgang til bookingoplysninger for din købte Oplevelse. Hvert gavekort har et tilhørende personligt ID-nummer og en indløsningskode, som genereres ved reservationen. Der kan være en ventetid på reservationer af oplevelser, så du bedes reservere i god tid. Priserne kan ændres efter seks (6) måneder, og en booking er bindende. Når først en Oplevelse er blevet booket, kan den ikke annulleres eller ændres. Du kan ikke bytte din Oplevelse til en anden, hvis du allerede har booket den. Gavekort skal medbringes til oplevelsesstedet. Ellers kan du blive opkrævet og/eller vil blive afvist på stedet.
Når et gavekort indløses hos en partner, indløser de hele gavekortets værdi. Det er derfor ikke muligt at bruge samme gavekort af flere omgange.
Betalinger skal foretages på www.oplevelsesgaver.dk med
- Visa, MasterCard, eller, hvis gavekortet er købt i en butik, direkte til den butik, hvor gavekortet er købt.
I tilfælde af betaling med kreditkort på webstedet www.oplevelsesgaver.dk vil debitering ske straks på købstidspunktet.Den aktuelle prisliste er afhængig af den anvendte kreditkorttype. Afgiften vil fremgå i forbindelse med betalingsprocessen. Du har mulighed for at afvise betalingen, når du modtager din opgørelse. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort misbruges. Dine personlige oplysninger er strengt fortrolige, og hverken GO DREAM eller andre får adgang til disse oplysninger. Beløbet for din valgte Oplevelse trækkes først, når gavekortene sendes fra GO DREAM. Der kan aldrig blive trukket et beløb, der er større end det beløb, du har godkendt.
- Apple Pay eller Google Pay: Hvis det er muligt, kan du vælge at betale via Apple Pay eller Google Pay i henhold til de specifikke vilkår, der gælder for disse betalingsmetoder.
Tilbage til toppenMedmindre GO DREAM udtrykkeligt er udelukket fra denne prisgaranti, vil GO DREAM matche prisen på den tredjepartsudbyder, som oplevelsen er blevet indløst til, både på gavekort købt på www.oplevelsesgaver.dk eller i en butik i overensstemmelse med disse vilkår. Hvis en tredjepartsudbyder i god tro og til offentligheden tilbyder en Oplevelse, der er identisk med den Oplevelse, som dit gavekort dækker, til en lavere pris end det beløb, der er betalt for gavekortet ("nedsat pris"), betaler GO DREAM dig forskellen mellem det beløb, der er betalt for gavekortet, og den nedsatte pris, der tilbydes af den tredjepartsudbyder, forudsat at gavekortet indløses hos den pågældende tredjepartsudbyder for den pågældende Oplevelse senest seks (6) måneder efter gavekortets købsdato. Efter seks (6) måneder bærer du risikoen for eventuelle prisændringer fra tredjepartsleverandørens side.
Tilbage til toppenOMBYTNING AF ET PRODUKT
Du kan gratis ombytte dit produkt til en anden Oplevelse på www.oplevelsesgaver.dk/recipient/register inden for produktets gyldighedsperiode. Du kan ombytte et Produkt ved at følge vejledningen og formularen på www.oplevelsesgaver.dk/gavekort/ombytning/.
Der kan under ingen omstændigheder være tale om en tilbagebetaling.
Vi ombytter ikke firmagaver.
Det er også muligt at ombytte Produktet på tværs af landegrænser. Hvis du f.eks. har købt et gavekort i Danmark, kan du ombytte det til et svensk gavekort eller til et gavekort i et af de andre lande, hvor GO DREAM er etableret. Vi omregner gavekortets værdi på baggrund af den gældende daglige valutakurs.
Din fortrydelsesret og din ret til at ombytte bortfalder, hvis du allerede har booket din Oplevelse, købt oplevelser til samme dag eller har oplevelser med særlige betingelser (f.eks. køb af "Biograftur 1" eller "Biograftur 2" til dig selv). Hvis en Oplevelse har begrænsninger, vil dette altid være specificeret særskilt i GO DREAM bytteservice www.oplevelsesgaver.dk/kontakt.html.
Hvis du følger de krævede betingelser, vil du modtage en e-mail, der informerer dig om genereringen af en kredit svarende til værdien af det/de ombyttede produkt(er), med undtagelse af produkter, der har nydt godt af tilpasningsgebyrer. I dette tilfælde vil kreditten blive krediteret med produktets beløb, minus tilpasningsomkostninger.
For at kunne anvende din kredit (tilgodehavende) skal du vælge denne som betalingsmetode under betaling.
Forlængelse af et produkt (inden for gyldighedsperioden)
Det er muligt at forlænge dit gavekort ved at kontakte vores kundeservice inden for gavekortets gyldighedsperiode. Vores kundeservice kan kontaktes via vores kontaktformular. For at gøre behandlingen af din anmodning nemmere, bedes du påføre gavekortets id-nummer samt indløsningskode ved kontakt.
Ved forlængelse skal kundeservice kontaktes inden gavekortet udløber, da et udløbet gavekort ikke kan genaktiveres.Oplevelse med en værdi på mere end 7500DKK kan ikke ombyttes eller forlænges.
Udløber dit tilgodehavende kan vi hjælpe med en forlængelse, hvis dit tilgodehavende har ophav fra en valgfri oplevelse, ombytning af et gavekort eller forlængelse af et gavekort. Kontakter du os indenfor 2 måneder efter dit tilgodehavende er udløbet, kan vi oprette et nyt tilgodehavende tilsvarende 100% af værdien. Herefter kan vi ikke forlænge det yderligere.Kredit
Kredittens gyldighedsperiode er seks (6) måneder fra udstedelsesdatoen. Kreditten fortabes, hvis den ikke er blevet brugt i gyldighedsperioden, da den under ingen omstændigheder kan forlænges.
Kreditterne kan kun anvendes på webstedet og giver ret til et produkt i elektronisk udgave.
Du kan dog vælge at købe et produkt i fysisk udgave ved at betale yderligere 100 DKK pr. produkt. Dette tillæg kan betales med en kredit. Det vil ikke være muligt at erhverve et Produkt i en fysisk udgave for Produkter, der kun findes i en elektronisk udgave.
For Produkter med personalisering i den fysiske version vil der blive lagt et personaliseringsgebyr til tillægget på 100 DKK, hvis størrelse vil blive angivet under købet.
Gyldighedsperioden for det Produkt, der er købt med kreditten, vil være den, der er angivet ved køb af Produktet.
Når der genereres flere kreditter på din konto, vil beløbet for hver kredit blive akkumuleret til en enkelt pulje, hvis beløb kan deles. Dog løber gyldighedsdatoen for hver kredit fra dens egen udstedelsesdato.
Kreditten kan anvendes i flere rater i løbet af dens gyldighedsperiode, hvis produktets beløb er mindre end kredittens beløb. I dette tilfælde vil det kreditbeløb, der er større end produktets beløb, automatisk forblive registreret på din konto. Hvis kreditbeløbet ikke er tilstrækkeligt i forhold til det beløb, der skal betales for køb af produktet, skal du gennemføre betalingen med en af de ovennævnte betalingsmetoder.
Som led i bekæmpelsen af svindel er det ikke muligt at foretage hel eller delvis kreditbetaling for alle ordrer med en værdi på over 7000 DKK.
Kreditten kan ikke kombineres med rabatter eller rabatkoder.
Kredit i forbindelse med ombytning af et produkt vil have samme gyldighedsperiode som det ombyttede produkt, dog mindst seks (6) måneder fra dets udstedelsesdato.
Tilbage til toppenSom indehaver af gavekortet er du ansvarlig for ethvert misbrug eller uautoriseret brug af gavekortet. GO DREAM tilbyder at erstatte et gavekort, hvis du kan fremvise kvittering for købet og gavekortnummeret, og gavekortet ikke er blevet indløst. Du bedes kontakte GO DREAM, så snart du opdager, at gavekortet er blevet tabt eller stjålet.
Tilbage til toppenHos GO DREAM/Oplevelsesgaver.dk har du altid 14 dages fortrydelsesret gældende fra købsdato.
Du skal inden 14 dage fra købsdatoen give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at ringe til kundeservice +45 88 77 64 00 eller ved at udfylde kontaktformularen, som du finder under 'Ofte stillede spørgsmål'. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Har du købt gavekort online i vores webshop, skal du kontakte kundeservice +45 88 77 64 00 eller udfylde kontaktformularen, som du finder under 'Ofte stillede spørgsmål'. Pengene for værdien af gavekortet vil blive returneret til det samme kreditkort, som gavekortet blev købt med.
Har du købt dit gavekort i forbindelse med ombytning af et andet gavekort, eller har du betalt med et åbent gavekort, er det ikke muligt at få refunderet beløbet. I dette tilfælde vil de penge, der er anvendt, blive overført til et nyt gavekort. Er der foretaget en merbetaling, vil dette beløb selvfølgelig blive tilbagebetalt til købers betalingskort.
Har du købt gavekort hos Kop & Kande, Shell eller Statoil skal det refunderes gennem Oplevelsesgaver.dk. I disse tilfælde skal du ringe til kundeservice +45 88 77 64 00 eller udfylde kontaktformularen, som du finder under 'Ofte stillede spørgsmål'. Pengene vil da blive overført til den angivne bankkonto.
Med henhold til elektroniske gavekort kan man få pengene for gavekortet udbetalt i hele gavekortets gyldighedsperiode for et gebyr på 25 kr. Derudover kan man kontakte os i op til et år efter udløb og få gavekortet refunderet uden gebyr.
B2B-Gavekort modtaget vederlagsfrit, (f.eks. medarbejdergaver, kundegaver mm) kan ikke ombyttes til kontanter jf. betalingslovens §6 stk. 2 og §96 stk.
For at få sine penge refunderet ønsker vi detailæsken eller gaveæsken, du har modtaget, returneret til vores adresse. Vær opmærksom på at GO DREAM ikke dækker omkostninger i forbindelse med forsendelse og returnering af æsker. Vi accepterer ikke forsendelser uden omdeling.
Ønsker du dine penge retur for et gavekort købt hos én af vores andre forhandlere, skal du henvende dig direkte i den butik, hvor gavekortet er købt, for at få dine penge tilbage. BEMÆRK, at når dit gavekort er købt i en butik – altså ikke via vores webshop - er det butikkens regler om fortrydelsesret, der er gældende.
Tilbage til toppenHvis du har haft en negativ Oplevelse med en af vores tredjepartsleverandører, kan GO DREAM ikke holdes ansvarlig for dette. Enhver skade eller skade er underlagt tredjepartsudbyderens ansvarsbegrænsninger. I tilfælde af at du ønsker at indgive en klage, bedes du kontakte tredjepartsleverandørerne direkte. Hvis du imidlertid har en utilfredsstillende Oplevelse, bedes du gøre GO DREAM opmærksom på dette, så GO DREAM kan hjælpe dig i forbindelse med eventuelle fremtidige klager. I henhold til loven skal du kontakte GO DREAM inden for en rimelig tid, efter at du har haft en negativ Oplevelse; det anbefales, at du kontakter GO DREAM straks efter indløsning. Hverken GO DREAM eller den tredjepartsudbyder kan holdes ansvarlig for et beløb, der overstiger GO DREAMs gavekortværdi.
Tilbage til toppenBemærk venligst, at deltagelse i nogle af oplevelserne er forbundet med risiko for skader. Deltagelse i disse oplevelser sker på eget ansvar. GO DREAM er ikke ansvarlig for skader eller skader, der måtte opstå i forbindelse med deltagelse i disse oplevelser. Nogle af de tredjepartsudbydere tilbyder en forsikringsmulighed, men du bør altid tjekke din egen forsikring, før du deltager i en Oplevelse.
Tilbage til toppenUanset det modsatte er go dream og dets associerede selskaber og deres embedsmænd, repræsentanter, agenter, agenter, entreprenører og ansatte ikke ansvarlige eller erstatningsansvarlige med hensyn til ethvert emne i disse vilkår eller vilkår og betingelser relateret hertil, under nogen kontrakt, forsømmelighed, objektivt ansvar eller anden teori: (a) for købers eller brugeres brug af gavekortet, deres deltagelse i en Oplevelse eller deres indløsning af gavekortet for produkter eller tjenester, der tilbydes af tredjepartsleverandører, eller for skader eller ansvar i forbindelse med eller som følge af noget af det foregående; (b) for indirekte, eksemplariske, tilfældige, specielle eller følgeskader eller for tab af fortjeneste eller indkomst; (c) for ethvert forhold, der ligger uden for go dreams' rimelige kontrol; eller (d) for ethvert beløb, der sammen med beløb i forbindelse med alle andre krav overstiger den pris, der er betalt for gavekortet, i hvert enkelt tilfælde, uanset om køber eller butik er blevet underrettet om muligheden for sådanne skader eller ej.
Tilbage til toppenCOOKIES
Der gemmes kun oplysninger om brugerens browsing (f.eks. et brugernavn, der er oprettet for at logge ind på webstedet). Du kan indstille din browser til at give dig besked, når du modtager en cookie, eller du kan vælge helt at deaktivere cookies. Cookies bruges kun til at genkende din computer. Der findes to typer cookies. Den første er session-cookies, som holder styr på varer, der er lagt i indkøbskurven under navigering på webstedet. De gemmes ikke på din computer og forsvinder, når du lukker din webbrowser. Den anden type cookie er en permanent cookie. Disse gemmes som en tekstfil på din computer i ca. en måned. De gør det muligt for serveren at genkende din computer, næste gang du logger ind på GO DREAMs websted. På www.oplevelsesgaver.dk bruges cookies til at optimere og skræddersy din Oplevelse på webstedet, så din Oplevelse bliver enkel og nem.
STATISTIK
Der anvendes statistik påwww.oplevelsesgaver.dk. Det betyder, at et statistisk system indsamler oplysninger med henblik på at skabe en statistisk model over, hvor mange besøgende et websted har haft, hvor de kommer fra, og hvilken del af webstedet der blev besøgt.
DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER
For at indgå en aftale med GO DREAM skal du registrere dig med følgende personlige oplysninger: Navn, adresse, telefonnummer og e-mail-adresse. Personlige oplysninger bruges til at gennemføre køb eller yde yderligere service. Oplysningerne bruges også af GO DREAM til at blive mere bekendt med dig og andre brugere af webstedet. Denne brug kan omfatte undersøgelser og analyser med henblik på at forbedre vores produkter, tjenester og teknologier og vise indhold og reklamer, der er tilpasset dine interesser, ved hjælp af Google Analytics og Trustpilot. Personlige oplysninger, der er registreret hos GO DREAM, opbevares i fem (5) år, hvorefter oplysningerne slettes. Når GO DREAM indsamler personlige oplysninger via www.oplevelsesgaver.dk, sikrer GO DREAM, at det altid sker ved indgivelse af dit samtykke, så du er informeret om præcis hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor. De oplysninger, der leveres til GO DREAM, må ikke videregives eller sælges på nogen måde til andre end de beskrevne tredjeparter, og GO DREAM registrerer ingen følsomme personoplysninger. Når du er registreret hos GO DREAM, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til at få indsigt i de oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder tilkommer dig i henhold til loven om beskyttelse af personoplysninger. Hvis du ønsker at få flere oplysninger om dette eller et beslægtet spørgsmål, bedes du kontakte GO DREAM.
Tilbage til toppen