Du har ikke valgt nogen favoritter endnu.

Klik på ❤ symbolet for at tilføje en oplevelse til dine favoritter.

Du har ingen varer i din kurv

VILKÅR & BETINGELSER

1. BESTILLING

1.1 Definitioner

Kode / rabatkode / kampagnekode : Refererer til rabatkoderne, udtrykt i procent eller som et engangsbeløb, udstedt af GO DREAM og gyldige til køb af kvalificerede produkter i webshoppen. Dette kan inkludere koder, distribueret af tredjepart som en del af en kommerciel transaktion (herefter "specifik transaktion").

Disse koder har følgende generelle egenskaber:

  • de kan ikke kombineres med hinanden eller med en anden kampagne eller anden kommerciel virksomhed
  • de kan ikke overføres
  • de er tidsbegrænset
  • de kan ikke på noget tidspunkt ombyttes eller forlænges
  • de er begrænset til én kode per ordre og per person. Dermed kan en kode, distribueret som en del af en specifik transaktion, kun bruges én gang af samme person.
  • de har et minimumskøb. Det er derfor ikke muligt at købe et produkt for et beløb, som svarer til 100 % af kodens værdi.

Disse egenskaber gælder for alle koder, medmindre andet er angivet i reglerne for den specifikke transaktion, hvorigennem du fik koden. Ved manglende overholdelse af disse koders brugsvilkår, defineret i vilkår og betingelser, eller af reglerne for den specifikke transaktion, forbeholder GO DREAM sig retten til at forhindre brug af disse koder og/eller at deaktivere produkter eller ejendele, som er blevet anskaffet igennem dette.

Produkt(er): Refererer til alle produkter, der sælges på Webstedet, det være sig GO DREAM-mærkede produkter som Gaveæsker eller flermærkede Vouchere eller ethvert andet mærke. Produkterne kan være i fysisk format (når tilgængeligt) eller elektronisk. For alle Produkter, der ikke er Gavekort, skal Voucheren printes for at kunne benytte den.

Produkter, der har en værdi af mere end 7500 DKK og er købt den 18/10/2022 eller senere, kan ikke ombyttes eller forlænges. De kan ikke betales helt eller delvist med et Tilgodehavende eller Gavekort.

1.2 Kontraktens genstand

Formålet med disse Generelle salgsbetingelser og garantier (i det følgende benævnt ”GS”) er at definere de betingelser og vilkår, i henhold til hvilke Sælger udbyder Produkter til Købere. Således indebærer enhver ordre afgivet af Køber dennes uforbeholdne accept af og hele og fulde overholdelse af disse GS, som skal have forrang for ethvert andet dokument, medmindre Sælger udtrykkeligt og skriftligt accepterer andet. Køber anerkender at have læst disse GS, før denne afgiver sin ordre. Disse Generelle salgsbetingelser træder i kraft de 15. november 2024 og annullerer og erstatter alle tidligere versioner. Sælger forbeholder sig til enhver tid ret til at ændre disse GS ved at offentliggøre en ny version på Webstedet. Ved ændringer af GS træder de gældende GS i kraft på datoen for ordren, og Køber får en kopi af dem sammen med ordrebekræftelsen. Ugyldigheden af en klausul i disse GS medfører ikke, at alle GS er ugyldige. Hvis Sælger midlertidigt eller permanent ikke anvender en eller flere klausuler i GS, udgør det ikke afkald på de andre klausuler i GS, som fortsat skal have virkning. Billederne på Webstedet har ingen kontraktmæssig værdi.

Tilbage til toppen

2. ORDREAFGIVELSE, -GODKENDELSE OG -BEKRÆFTELSE

Køber kan afgive sin ordre på Produkter enten online via Webstedet eller telefon.

2.1 Via webstedet: godream.dk

Afgivelse af en ordre på et Produkt, der tilbydes på Webstedet, forudsætter, at Køber gør sig bekendt med og udtrykkeligt accepterer disse Generelle salgsbetingelser, uden at denne accept kræver Købers håndskrevne underskrift.

Ordrer afgivet på Webstedet skal strengt følge nedennævnte procedure. Proceduren består i en række skærmsider, der angiver de forskellige faser, som Køber skal følge for at godkende sin ordre hos Sælger.

2.1.1. Valg af produkt

Køber afgiver en ordre på Webstedet ved at navigere på siden og vælge et Produkt. Når Køber har foretaget sit valg, skal denne klikke på knappen ”Læg i kurv”.

2.1.2. Valg af produkt

Køber skal derefter gennemgå indholdet af sin kurv (eller fortsætte med at vælge, hvis denne ønsker at tilføje Produkter) og, hvis det er muligt, vælge et fysisk eller elektronisk Produkt.

Køber kan også tilføje ”Gavemuligheder” til kurven, herunder personlig indpakning eller gavepose. Køber kan også indtaste en rabatkode, hvis Køber har en sådan.

Når kurven er valgt, og Køber er tilfreds med indholdet, skal Køber vælge leveringsmetode, tilføje e-mailadressen, som ordrebekræftelsen ønskes sendt til, og derefter klikke på knappen ”Fortsæt”.

2.1.3. Identifikation

Hvis Køber allerede har en konto, skal denne identificere sig for at gennemføre sin ordre.

Køber kan identificere sig og få adgang til sin personlige konto ved at indtaste sin e-mailadresse og adgangskode i de angivne felter og klikke på knappen ”Log ind”.

Hvis Køber ikke har en konto, springer Køber dette identifikationstrin over og går direkte til næste trin, ”Betaling”.

2.1.4. Kontaktoplysninger og betaling

Køber kontrollerer/angiver herefter (og udfylder eller retter om nødvendigt) faktureringsadressen og leveringsadressen for Produktet/Produkterne. Køber vælger derefter de(n) ønskede betalingsmetode(r). For at bekræfte sin ordre og gå videre til betalingssiden skal Køber sætte kryds i boksen ”Jeg har læst og accepterer udtrykkeligt de Generelle salgsbetingelser” og derefter klikke på knappen ”Bekræft og fortsæt til betaling”.

Ved onlinebetaling bliver Køber dirigeret videre til en sikker betalingsside og modtager en ordrebekræftelse via e-mail, når betalingen er gennemført. Det er ved betalingen, at ordren afsluttes, og kontrakten anses for indgået.

De kontraktmæssige oplysninger gengives i e-mailen med ordrebekræftelsen.

2.1.5. Oprettelse af konto

Hvis Køber ikke har en konto, kan denne oprette ved at udfylde de obligatoriske felter på Webstedet. Hvis Køber ikke ønsker at oprette en konto, vil dennes kontaktoplysninger stadig blive opbevaret på samme måde som for enhver anden Køber og med samme formål, og de kan hentes, ved at Køber igen logger sig på Webstedet for at afgive en ordre.

2.2 Via telefon

Produkterne kan bestilles via telefon på +45 88 77 64 00 (gratis nummer) fra mandag til fredag fra kl. 9-12 og 13-15. De kontraktmæssige oplysninger bekræftes via e-mail. OBS: Kun muligt med betaling gennem Mobilepay.

Den Erhvervsdrivende forbeholder sig under alle omstændigheder ret til at afvise enhver ordre af legitime grunde og særligt ved mistanke om svig, eller hvis mængden af bestilte Produkter er usædvanligt stor for Købere, der er privatpersoner.

2.3 Forebyggelse af svig

I forbindelse med sin politik til forebyggelse af svig forbeholder Sælger sig ret til, efter enhver ordre, der er afgivet på hjemmesiden, at anmode dig om eventuelle begrundende dokumenter for at kunne validere deres ordre.

I dette tilfælde vil du modtage en e-mail, der informerer dig om, at din ordre er blevet gjort til genstand for verifikation, og du vil derefter blive opfordret til at fremsende de begrundede dokumenter, der er nødvendige for at den bliver valideret.

Hvis du undlader at besvare en anmodning af denne type inden for en tidsramme på 2 dage efter anmodningen fra Sælger, vil dette automatisk føre til annullering af den pågældende ordre, uden at du har mulighed for at gøre noget efterfølgende krav af denne karakter.

Køb af ethvert produkt uden for Sælgers websted eller officielle distributionsnetværk er på dit eget ansvar og er på din egen risiko.

GO DREAM forbeholder sig retten til at deaktivere disse produkter, hvis de er under mistanke, og/eller hvis der opdages en strafbar handling, såsom svig, skjul af stjålne varer, svindel.

Denne deaktivering må under ingen omstændigheder give anledning til udbetaling af kompensation til dig / dens køber eller dennes begunstigede. De kundekonti, der er involveret i formodede eller beviste overtrædelser, vil også blive blokeret midlertidigt eller definitivt.

2.4 Forskellige

2.4.1.

Under betalingsprocessen kan du vælge din ønskede leveringsmetode. GO DREAM kan sende det købte gavekort til dig eller direkte til den person, der modtager det. Hvis du afgiver din ordre inden kl. 15.00 EST på en hverdag (mandag til fredag), sender GO DREAM det købte gavekort samme dag, som ordren modtages. Ordrer afgivet i weekender eller på helligdage vil blive afsendt den næste arbejdsdag. Fri fragt over 499 kroner gælder for pakkeboks levering. For hjemmelevering, koster det 29 kroner.

2.4.2.

Med forbehold af gældende lovgivning er gavekort fra GO DREAM gyldige indtil tre (3) år og tre (3) måneder fra udstedelsesdatoen.

Tilgængeligheden, typen og prisen på gavekort kan variere med tiden. Gavekort, der indløses mere end seks (6) måneder efter købet, vil være underlagt den aktuelle tilgængelighed af sådanne Oplevelser og kan være genstand for yderligere betaling. Et gyldigt gavekort til en GO DREAM-Oplevelse kan altid ombyttes til en anden GO DREAM-Oplevelse.

2.4.3. Rabatter

Rabatkoder kan ikke kombineres med faste rabatter, eventuelle tilgodehavender på din profil eller ombytning af gavekort. Faste rabatter kan ikke kombineres med rabatkoder, eventuelle tilgodehavender på din profil eller ombytning af gavekort. Faste rabatter vil blive fratrukket prisen på det valgte produkt, når du lægger produktet i kurven.

Rabatkoder kan ikke benyttes på Biograf og Tivoli oplevelser.

Tilbage til toppen

3. PRISER

Alle GO DREAM-gavekortpriser er de samme, uanset om du køber gavekortet direkte gennem GO DREAM eller fra en butik. Hvis du køber dit gavekort på www.oplevelsesgaver.dk, vil du automatisk modtage en bekræftelse pr. e-mail, når du har afgivet din bestilling. Du kan se dine tidligere ordrer og udskrive en faktura ved at logge ind på din GO DREAM-konto. Du kan også sende en e-mail til [email protected], og GO DREAM sender dig en kopi af din ordrebekræftelse via e-mail.

Sælger forbeholder sig til enhver tid ret til at ændre sine priser, alt imens Køber garanteres, at den på ordredagen gældende pris finder anvendelse.

I overensstemmelse med Rådets direktiv (EU) 2016/1065 af 27. juni 2016 om ændring af direktiv 2006/112/EF for så vidt angår behandlingen af vouchere, ligger markedsføringen af Gaveæsker uden for den momsmæssige handling.

Dokumenterne, der udstedes til Køber ved levering af ovennævnte produkter, vil således ikke indeholde faktureret moms.

”Gavemuligheder”, der tilbydes ved trinnet for gennemgang af kurven, vil også være underlagt den momssats, der gælder for det valgte produkt.

Leveringsomkostningerne der er defineret i artikel 5 for levering af Produktet, er ikke inkluderet i prisen, medmindre Parterne udtrykkeligt aftaler det. Disse omkostninger faktureres oveni og fremgår enten af ordredokumentet ved køb via telefon eller inden den endelige godkendelse af ordren ved køb af Produktet på Webstedet.

Leveringsomkostningerne pålægges moms efter den almindelige sats.

Tilbage til toppen

4. BETALING

Betalinger skal foretages på www.oplevelsesgaver.dk med:

  • Visa, MasterCard, eller, hvis gavekortet er købt i en butik, direkte til den butik, hvor gavekortet er købt.

    I tilfælde af betaling med kreditkort på webstedet www.oplevelsesgaver.dk vil debitering ske straks på købstidspunktet. Den aktuelle prisliste er afhængig af den anvendte kreditkorttype. Afgiften vil fremgå i forbindelse med betalingsprocessen. Du har mulighed for at afvise betalingen, når du modtager din opgørelse. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort misbruges. Dine personlige oplysninger er strengt fortrolige, og hverken GO DREAM eller andre får adgang til disse oplysninger. Beløbet for din valgte Oplevelse trækkes først, når gavekortene sendes fra GO DREAM. Der kan aldrig blive trukket et beløb, der er større end det beløb, du har godkendt.

  • Apple Pay eller Google Pay: Hvis muligt under betalingsmetoder, kan du vælge at betale via Apple Pay eller Google Pay i henhold til de specifikke vilkår, der gælder for disse betalingsmetoder, som er stillet til rådighed af ShareGroop med hjemsted på 40 bis du Faubourg Poissonnière, 75010 Paris ( Frankrig).
  • Forbrugsforeningen: Køb med Forbrugsforeningen kan ikke refunderes efter de 14 dages fortrydelsesret.
Tilbage til toppen

5. LEVERING

5.1

Produkterne udgives i et begrænset antal som følge af Partnernes begrænsede kapacitet og Produkternes begrænsede gyldighedsperiode.

Produktudbuddet er gyldigt, så længe lager haves og med forbehold for Produkternes Udløbsdato. Hvis det bestilte produkt ikke er tilgængeligt, vil Køber straks blive informeret herom og have mulighed for at annullere ordren.

Køber kan da vælge at anmode om:

  • at få refunderet det betalte beløb senest 14 dage fra datoen, hvor Køber informerer GO DREAM om sit ønske om at fortryde ordren.
  • at bytte til Produkter med tilsvarende egenskaber og pris. En ny ordre vil blive udstedt for det nye Produkt, så snart Købers valg er bekræftet. Ordren vil blive behandlet hurtigst muligt, idet betalingen allerede er godkendt.

Hvis ombytning ikke er mulig, refunderer GO DREAM det betalte beløb. GO DREAM kan ikke drages til ansvar for Produktets manglende tilgængelighed, og det giver heller ikke Køber ret til erstatning.

5.2

Fysiske produkter leveres til den postadresse, der er angivet ved ordreafgivelsen. GO DREAM kan ikke på nogen måde holdes ansvarlig, når forsinkelse kan henføres til Køber, dvs. hvis Modtager ikke er på adressen ved levering af Produktet, eller Køber har indtastet forkert ved ordreafgivelsen. Ved åbenlys forsinkelse forpligter GO DREAM sig dog til at tage alle nødvendige skridt for at håndtere og udbedre funktionsfejl i forbindelse med transport/udsendelse af mails, som denne er ansvarlig for.

5.3

Fysiske produkter leveres efter Købers valg med Post Nord. Nærmere oplysninger og leveringsomkostninger findes i vores FAQ.

GO DREAM kan ikke holdes ansvarlig for forsinket levering, hvis forsinkelsen skyldes force majeure eller tredjepartstransportør. Køber kan også vælge af få leveret Gaveæsken elektronisk.

5.4

Produkter i elektronisk format sendes til den e-mailadresse, der er angivet ved ordreafgivelsen, og Køber har ansvaret for at printe dem. GO DREAM kan ikke på nogen måde holdes ansvarlig, når forsinkelse kan tilskrives Køber, dvs. hvis Køber har indtastet forkert ved ordreafgivelsen.

Tilbage til toppen

6. GAVEKORTETS GYLDIGHED

GO DREAM har en fjorten (14) dages returret på alle køb. Inden for fjorten (14) dage har du ret til fuld tilbagebetaling af dit gavekort, der ikke er blevet indløst.

Tilbagebetalingen vil blive foretaget ved hjælp af samme betalingsmiddel som det, der blev brugt til den oprindelige transaction.

Tilbage til toppen

7. TILLÆG OG PRISSÆTNING AF GAVEKORT

7.1. MISTET ELLER STJÅLET GAVEKORT

Som indehaver af gavekortet er du ansvarlig for ethvert misbrug eller uautoriseret brug af gavekortet. GO DREAM tilbyder at erstatte et gavekort, hvis du kan fremvise kvittering for købet og gavekortnummeret, og gavekortet ikke er blevet indløst. Du bedes kontakte GO DREAM, så snart du opdager, at gavekortet er blevet tabt eller stjålet.

7.2

Ved at logge ind på din GO DREAM-konto med dit gavekort-id-nummer og indløsningskode påwww.oplevelsesgaver.dk under „Benyt Gavekort“ får du adgang til bookingoplysninger for din købte Oplevelse. Hvert gavekort har et tilhørende personligt ID-nummer og en indløsningskode, som genereres ved reservationen. Der kan være en ventetid på reservationer af oplevelser, så du bedes reservere i god tid. Priserne kan ændres efter seks (6) måneder, og en booking er bindende. Når først en Oplevelse er blevet booket, kan den ikke annulleres eller ændres. Du kan ikke bytte din Oplevelse til en anden, hvis du allerede har booket den. Gavekort skal medbringes til oplevelsesstedet. Ellers kan du blive opkrævet og/eller vil blive afvist på stedet.

Når et gavekort indløses hos en partner, indløser de hele gavekortets værdi. Det er derfor ikke muligt at bruge samme gavekort af flere omgange.

Tilbage til toppen

8. OMBYTNING AF OPLEVELSE

8.1. OMBYTNING AF ET PRODUKT

Du kan gratis ombytte dit produkt til en anden Oplevelse på www.oplevelsesgaver.dk/recipient/register inden for produktets gyldighedsperiode. Du kan ombytte et Produkt ved at følge vejledningen og formularen på www.oplevelsesgaver.dk/gavekort/ombytning/.

Der kan under ingen omstændigheder være tale om en tilbagebetaling.
Vi ombytter ikke firmagaver.

Din fortrydelsesret og din ret til at ombytte bortfalder, hvis du allerede har booket din Oplevelse, købt oplevelser til samme dag eller har oplevelser med særlige betingelser (f.eks. køb af "Biograftur 1" eller "Biograftur 2" til dig selv). Hvis en Oplevelse har begrænsninger, vil dette altid være specificeret særskilt i GO DREAM bytteservice www.oplevelsesgaver.dk/kontakt.html.

Hvis du følger de krævede betingelser, vil du modtage en e-mail, der informerer dig om genereringen af en kredit svarende til værdien af det/de ombyttede produkt(er), med undtagelse af produkter, der har nydt godt af tilpasningsgebyrer. I dette tilfælde vil kreditten blive krediteret med produktets beløb, minus tilpasningsomkostninger.
For at kunne anvende din kredit (tilgodehavende) skal du vælge denne som betalingsmetode under betaling.

Forlængelse af et produkt (inden for gyldighedsperioden)

Det er muligt at forlænge dit gavekort ved at kontakte vores kundeservice inden for gavekortets gyldighedsperiode. Vores kundeservice kan kontaktes via vores kontaktformular. For at gøre behandlingen af din anmodning nemmere, bedes du påføre gavekortets id-nummer samt indløsningskode ved kontakt.

Ved forlængelse skal kundeservice kontaktes inden gavekortet udløber, da et udløbet gavekort ikke kan genaktiveres.

Oplevelse med en værdi på mere end 7500DKK kan ikke ombyttes eller forlænges.

Udløber dit tilgodehavende kan vi hjælpe med en forlængelse, hvis dit tilgodehavende har ophav fra en valgfri oplevelse, ombytning af et gavekort eller forlængelse af et gavekort. Kontakter du os indenfor 2 måneder efter dit tilgodehavende er udløbet, kan vi oprette et nyt tilgodehavende tilsvarende 100% af værdien. Herefter kan vi ikke forlænge det yderligere.

Såfremt dit gavekort opfylder karvende for forlængelse, vil du modtage et tilgodehavende gavekort på din profil, på tilsvarende værdi som dit gavekort du ønsker forlænget. Du modtager også en e-mail med information om at der er oprettet en kreditnota. Det tilgodehavende vil være gyldigt i minimum 6 mdr. fra forlængelsen af gavekortet, og skal inden for de 6 mdr. bruge som betaling for et nyt gavekort. Det nye gavekort du køber, vil efterfølgende være gyldigt i minimum 12 mdr. fra købet. Har du spørgsmål vedrørende forlængelse af et gavekort, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice via kontaktformularen.

8.2. BETINGELSER FOR ANVERDELSE AF PRODUKTER :

Aktiviteterne, som er angivet på vores fysiske og digitale pakker, kan variere i antal og indhold. Den officielle liste over aktiviteter er den der er offentliggjort online.

Ved alle bio-produkter gælder kun 1 års gyldighed.

Visse produkter kan bookes med det samme på webstedet. I dette tilfælde skal modtageren vælge de datoer, der svarer til hans/hendes booking, inden for rammerne af det, der er fastsat af produktet. For at finde ud af partnerens tilgængelighed, vil der blive vist en periode på højst 12 løbende måneder. Disse produkter vil være tydeligt identificeret ved ordene "Øjeblikkelig booking", der vises på den side, der beskriver produktet.Modtageren informeres om, at proceduren for kontrol af tilgængelighed kan resultere i en tidsforskydning mellem visning af tilgængelige datoer og den faktiske tilgængelighed af partneren. Under alle omstændigheder vil modtageren modtage en e-mail/besked, der informerer ham/hende om bekræftelsen eller afvisningen af hans/hendes øjeblikkelige reservation.

Desuden informeres modtageren om, at prisen på visse tilbud kan variere afhængigt af de valgte datoer, og at yderligere omkostninger kan betales af den person, der foretager reservationen.

Øjeblikkelige bookinger er underlagt følgende generelle vilkår og betingelser ; med undtagelse af artikel 2.2.2. ; 2.2.3. 4.2. til 5.3., 9 samt alle artikler vedrørende pris og betaling af prisen i de førnævnte betingelser, som forbliver uanvendelige.

Nogle af disse bookinger kan annulleres af modtageren i overensstemmelse med de betingelser, der er angivet under deres øjeblikkelige booking og gentaget i deres booking e-mail.Hvis den øjeblikkelige reservation kan annulleres, og betingelserne er opfyldt af modtageren, vil sidstnævnte modtage en e-mail, der bekræfter annulleringen af hans/hendes reservation. Det produkt, der muliggjorde den øjeblikkelige reservation, vil igen være tilgængeligt på modtagerens personlige profil og kan bruges under de samme betingelser og for den samme DLU som dem, der var gældende før brugen.Hvis reservationen ikke kan annulleres, eller hvis de nødvendige betingelser ikke er opfyldt, vil modtagerens anmodning om annullering ikke blive accepteret.

8.3. KREDIT

Kredittens gyldighedsperiode er seks (6) måneder fra udstedelsesdatoen. Kreditten fortabes, hvis den ikke er blevet brugt i gyldighedsperioden, da den under ingen omstændigheder kan forlænges.

For at kunne bruge deres kredit skal køberen gå til sektionen "Brug min kredit" på deres kundekonto, derefter vælge et produkt og afslutte deres ordre. Kreditten vil derefter automatisk blive brugt. Der tilbydes et andet betalingsmiddel, hvis der er behov for yderligere betaling.

Desuden informeres modtageren om, at prisen på visse tilbud kan variere afhængigt af de valgte datoer, og at yderligere omkostninger kan betales af den person, der foretager reservationen.

Du kan dog vælge at købe et produkt i fysisk udgave ved at betale yderligere 100 DKK pr. produkt. Dette tillæg kan betales med en kredit. Det vil ikke være muligt at erhverve et Produkt i en fysisk udgave for Produkter, der kun findes i en elektronisk udgave.

For Produkter med personalisering i den fysiske version vil der blive lagt et personaliseringsgebyr til tillægget på 100 DKK, hvis størrelse vil blive angivet under købet.

Gyldighedsperioden for det Produkt, der er købt med kreditten, vil være den, der er angivet ved køb af Produktet.

Når der genereres flere kreditter på din konto, vil beløbet for hver kredit blive akkumuleret til en enkelt pulje, hvis beløb kan deles. Dog løber gyldighedsdatoen for hver kredit fra dens egen udstedelsesdato.

Kreditten kan anvendes i flere rater i løbet af dens gyldighedsperiode, hvis produktets beløb er mindre end kredittens beløb. I dette tilfælde vil det kreditbeløb, der er større end produktets beløb, automatisk forblive registreret på din konto. Hvis kreditbeløbet ikke er tilstrækkeligt i forhold til det beløb, der skal betales for køb af produktet, skal du gennemføre betalingen med en af de ovennævnte betalingsmetoder.

Som led i bekæmpelsen af svindel er det ikke muligt at foretage hel eller delvis kreditbetaling for alle ordrer med en værdi på over 7000 DKK. 

Kreditten kan ikke kombineres med rabatter eller rabatkoder.

Det er ikke muligt at bruge sit tilgodehavendKredit på følgende Pprodukter:

  • Alle Comwell produkter.
  • Gælder alle Madklubbens produkter - undtaget produktet: “Madklubbens resturanter - Frit valg.
  • Alle København Zoo produkter.
  • Alle DFDS produkter.
  • Produkter med variabel værdi (herunder gavekort, oplevelses-/aktivitetskort)
  • Specifikke produkter: Gaveæsker fra Wonderbox Connect-mærket
    • Ethvert produkt, der giver adgang til COSTA-aktiviteter.
    • alle produkter, der giver adgang til Roadsurfers aktiviteter.
    • Alle gaveæsker fra intervallet «1 år af...» eller «6 måneder af...».

Kredit i forbindelse med ombytning af et produkt vil have samme gyldighedsperiode som det ombyttede produkt, dog mindst seks (6) måneder fra dets udstedelsesdato.

Tilbage til toppen

9. FORTRYDELSESRET

Hos GO DREAM/Oplevelsesgaver.dk har du altid 14 dages fortrydelsesret gældende fra købsdato.

Du skal inden 14 dage fra købsdatoen give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at ringe til kundeservice +45 88 77 64 00 eller ved at udfylde kontaktformularen, som du finder under 'Ofte stillede spørgsmål'. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Har du købt gavekort online i vores webshop, skal du kontakte kundeservice +45 88 77 64 00 eller udfylde kontaktformularen, som du finder under 'Ofte stillede spørgsmål'. Pengene for værdien af gavekortet vil blive returneret til det samme kreditkort, som gavekortet blev købt med.

Har du købt dit gavekort i forbindelse med ombytning af et andet gavekort, eller har du betalt med et åbent gavekort, er det ikke muligt at få refunderet beløbet. I dette tilfælde vil de penge, der er anvendt, blive overført til et nyt gavekort. Er der foretaget en merbetaling, vil dette beløb selvfølgelig blive tilbagebetalt til købers betalingskort.

Har du købt gavekort hos Kop & Kande, Shell eller Statoil skal det refunderes gennem Oplevelsesgaver.dk. I disse tilfælde skal du ringe til kundeservice +45 88 77 64 00 eller udfylde kontaktformularen, som du finder under 'Ofte stillede spørgsmål'. Pengene vil da blive overført til den angivne bankkonto.

Med henhold til elektroniske gavekort kan man få pengene for gavekortet udbetalt i hele gavekortets gyldighedsperiode for et gebyr på 25 kr. Derudover kan man kontakte os i op til et år efter udløb og få gavekortet refunderet uden gebyr.

B2B-Gavekort modtaget vederlagsfrit, (f.eks. medarbejdergaver, kundegaver mm) kan ikke ombyttes til kontanter jf. betalingslovens §6 stk. 2 og §96 stk.

For at få sine penge refunderet ønsker vi detailæsken eller gaveæsken, du har modtaget, returneret til vores adresse. Vær opmærksom på at GO DREAM ikke dækker omkostninger i forbindelse med forsendelse og returnering af æsker. Vi accepterer ikke forsendelser uden omdeling.

Ønsker du dine penge retur for et gavekort købt hos én af vores andre forhandlere, skal du henvende dig direkte i den butik, hvor gavekortet er købt, for at få dine penge tilbage. BEMÆRK, at når dit gavekort er købt i en butik – altså ikke via vores webshop - er det butikkens regler om fortrydelsesret, der er gældende.

Tilbage til toppen

10. KLAGER OG ANSVAR

Hvis du har haft en negativ Oplevelse med en af vores tredjepartsleverandører, kan GO DREAM ikke holdes ansvarlig for dette. Enhver skade eller skade er underlagt tredjepartsudbyderens ansvarsbegrænsninger. I tilfælde af at du ønsker at indgive en klage, bedes du kontakte tredjepartsleverandørerne direkte. Hvis du imidlertid har en utilfredsstillende Oplevelse, bedes du gøre GO DREAM opmærksom på dette, så GO DREAM kan hjælpe dig i forbindelse med eventuelle fremtidige klager. I henhold til loven skal du kontakte GO DREAM inden for en rimelig tid, efter at du har haft en negativ Oplevelse; det anbefales, at du kontakter GO DREAM straks efter indløsning. Hverken GO DREAM eller den tredjepartsudbyder kan holdes ansvarlig for et beløb, der overstiger GO DREAMs gavekortværdi.

Tilbage til toppen

11. SIKKERHED

Bemærk venligst, at deltagelse i nogle af oplevelserne er forbundet med risiko for skader. Deltagelse i disse oplevelser sker på eget ansvar. GO DREAM er ikke ansvarlig for skader eller skader, der måtte opstå i forbindelse med deltagelse i disse oplevelser. Nogle af de tredjepartsudbydere tilbyder en forsikringsmulighed, men du bør altid tjekke din egen forsikring, før du deltager i en Oplevelse.

Tilbage til toppen

12. BEGRÆNSNING AF ANSVAR

Uanset det modsatte er go dream og dets associerede selskaber og deres embedsmænd, repræsentanter, agenter, agenter, entreprenører og ansatte ikke ansvarlige eller erstatningsansvarlige med hensyn til ethvert emne i disse vilkår eller vilkår og betingelser relateret hertil, under nogen kontrakt, forsømmelighed, objektivt ansvar eller anden teori: (a) for købers eller brugeres brug af gavekortet, deres deltagelse i en Oplevelse eller deres indløsning af gavekortet for produkter eller tjenester, der tilbydes af tredjepartsleverandører, eller for skader eller ansvar i forbindelse med eller som følge af noget af det foregående; (b) for indirekte, eksemplariske, tilfældige, specielle eller følgeskader eller for tab af fortjeneste eller indkomst; (c) for ethvert forhold, der ligger uden for go dreams' rimelige kontrol; eller (d) for ethvert beløb, der sammen med beløb i forbindelse med alle andre krav overstiger den pris, der er betalt for gavekortet, i hvert enkelt tilfælde, uanset om køber eller butik er blevet underrettet om muligheden for sådanne skader eller ej.

Tilbage til toppen

13. POLITIK OM BESKYTTELSE AF PERSONLIGE OPLYSNINGER

COOKIES

Der gemmes kun oplysninger om brugerens browsing (f.eks. et brugernavn, der er oprettet for at logge ind på webstedet). Du kan indstille din browser til at give dig besked, når du modtager en cookie, eller du kan vælge helt at deaktivere cookies. Cookies bruges kun til at genkende din computer. Der findes to typer cookies. Den første er session-cookies, som holder styr på varer, der er lagt i indkøbskurven under navigering på webstedet. De gemmes ikke på din computer og forsvinder, når du lukker din webbrowser. Den anden type cookie er en permanent cookie. Disse gemmes som en tekstfil på din computer i ca. en måned. De gør det muligt for serveren at genkende din computer, næste gang du logger ind på GO DREAMs websted. På www.oplevelsesgaver.dk bruges cookies til at optimere og skræddersy din Oplevelse på webstedet, så din Oplevelse bliver enkel og nem.

STATISTIK

Der anvendes statistik påwww.oplevelsesgaver.dk. Det betyder, at et statistisk system indsamler oplysninger med henblik på at skabe en statistisk model over, hvor mange besøgende et websted har haft, hvor de kommer fra, og hvilken del af webstedet der blev besøgt.

DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER

For at indgå en aftale med GO DREAM skal du registrere dig med følgende personlige oplysninger: Navn, adresse, telefonnummer og e-mail-adresse. Personlige oplysninger bruges til at gennemføre køb eller yde yderligere service. Oplysningerne bruges også af GO DREAM til at blive mere bekendt med dig og andre brugere af webstedet. Denne brug kan omfatte undersøgelser og analyser med henblik på at forbedre vores produkter, tjenester og teknologier og vise indhold og reklamer, der er tilpasset dine interesser, ved hjælp af Google Analytics og Trustpilot. Personlige oplysninger, der er registreret hos GO DREAM, opbevares i fem (5) år, hvorefter oplysningerne slettes. Når GO DREAM indsamler personlige oplysninger via www.oplevelsesgaver.dk, sikrer GO DREAM, at det altid sker ved indgivelse af dit samtykke, så du er informeret om præcis hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor. De oplysninger, der leveres til GO DREAM, må ikke videregives eller sælges på nogen måde til andre end de beskrevne tredjeparter, og GO DREAM registrerer ingen følsomme personoplysninger. Når du er registreret hos GO DREAM, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til at få indsigt i de oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder tilkommer dig i henhold til loven om beskyttelse af personoplysninger. Hvis du ønsker at få flere oplysninger om dette eller et beslægtet spørgsmål, bedes du kontakte GO DREAM.

Tilbage til toppen