KUNDEOMSORG


Vælg dit emne her

Hvor kan jeg købe GO DREAM gavekort?
  • Vores gavekort kan købes her på www.godream.dk. Derudover forhandles vores oplevelser i detailbutikker over hele landet. Du kan finde et udvalg af vores oplevelsesgaver her: Bog & idé, Imerco, Netto, Elgiganten og i udvalgte SPAR, MENY, Min Købmand, KONTUR, Kop & kande. Vores oplevelser forhandles også hos Lomax.

    Bemærk dog, at sortimentet varierer fra kæde til kæde, men du finder hele vores sortiment på www.godream.dk.

Hvordan bruger jeg mine tilgodehavender?
  • Du kan bruge dit tilgodehavende som betalingsmiddel på www.godream.dk. Tilgodehavendet kan ikke benyttes i butikker eller direkte hos vores partnere. Med tilgodehavendet kan du købe et E-gavekort som du får tilsendt på e-mail. Hvis du vil bruge dit tilgodehavende på en fysisk gaveæske er dette muligt for 100 DKK, som kun kan betales med kreditkort.

    1. Log ind på din profil på godream.dk, Gå til "Mine tilgodehavender" og klik på "Brug mit tilgodehavende".
    2. Fra listen over produkter vælger du det/de ønskede gavekort og lægger det/dem i kurven.
    3. Dit tilgodehavende vil automatisk blive fratrukket beløbet, som skal betales.
    4. Hvis værdien af tilgodehavendet er mindre end værdien af det valgte gavekort, kan du betale differencen, når du gennemfører ordren.
    5. Hvis værdien af dit tilgodehavende er højere end værdien af dit valgte gavekort, kan tilgodehavendet opdeles og bruges af flere omgange inden for gyldighedsperioden. Tilgodehavende der stammer fra en ombytning af et gavekort kan forlænges i op til 2 måneder efter udløb. Hvis ikke GO DREAM bliver kontaktet indenfor de 2 måneder, vil det udløbede tilgodehavende ikke kunne forlænges.
    6. Tilgodehavende som er blevet forlænget en gang eller som er udstedt af GO DREAM vil gå tabt, hvis det ikke er benyttet indenfor gyldighedsperioden og kan ikke forlænges.

    Tilgodehavendet kan ikke kombineres med kampagner, kampagnekoder eller rabatkoder. Det er ikke muligt at betale en ordre på mere end 7500 DKK med tilgodehavende.

    Tilgodehavende er gyldigt i minimum 6 måneder fra udstedelsesdatoen.

Kan jeg købe et GO DREAM gavekort til en valgfri oplevelse?
  • Ja, vi har et stort udvalg af valgfrie oplevelser på vores hjemmeside. F.eks. kan du købe Drømmeboksen, hvor du selv kan bestemme beløbet. Du finder Drømmeboksen her: www.godream.dk/b/drommeboksen.

    Modtageren kan frit vælge en eller flere oplevelser på www.godream.dk for gavekortets værdi. Vær opmærksom på, at et gavekort til en valgfri oplevelse IKKE kan benyttes direkte hos oplevelsesstedet. Læs mere under: Hvordan bruger jeg min valgfrie oplevelse?

Jeg er interesseret i gavekort til mit firma, julegaver til vores ansatte, kundegaver med mere – hvem kan jeg kontakte?
  • Vi tilbyder forskellige, spændende løsninger til erhvervslivet og vil også gerne hjælpe jer. Kontakt vores B2B salgsafdeling på B2B@godream.com.

Hvor hurtigt kan jeg modtage et GO DREAM-gavekort?
  • Du kan væge at få sendt dit gavekort som E-gavekort eller som en fysisk gaveæske. E-gavekortet vil du modtage på mail inden for 1 time efter dit køb.

    Hvis du vælger gavekortet som en fysisk gaveæske, vil du modtage gaveæsken inden for 1-3 arbejdsdage. Bestiller du før kl. 14 på en hverdag, sender vi gavekortet samme dag.

    Levering til pakkeshop koster 29 DKK og levering til adresse koster 49 DKK. Der er gratis levering ved ordre over 699 DKK med levering til pakkeshop.
    Ved bestillinger foretaget på weekend- eller helligdage bliver ordren afsendt førstkommende hverdag.

    Bemærk, at GO DREAM ikke kan holdes ansvarlig for forsinkelser hos postleverandøren.

Hvorfor har jeg ikke modtaget mit e-gavekort?
  • Der kan gå op til 1 time, før du modtager dit E-gavekort. Nogle gange ender e-mailen i din spam eller uøsnket post, så husk at checke der. Hvis du fortsat ikke finder det, kan du kontakte os på nedenstående formular.

Hvad gør jeg hvis mit GO DREAM gavekort er udløbet?
  • Du kan selv forlænge gavekortet, hvis det er under 2 måneder siden, det er udløbet. Læs mere under: Hvordan forlænger jeg mit gavekort?

    Hvis det er mellem 2 og 12 måneder siden dit gavekort er udløbet, og du ønsker det forlænget, skal du udfylde vores kontaktformular nederst på siden.

    Er det mere end 1 år siden gavekortet er udløbet, er der desværre ikke mulighed for at få gavekortet forlænget.

Hvad gør jeg hvis mit gavekort er inaktivt?
  • Desværre kan det ske, at gavekortet ikke er blevet scannet korrekt under aktivering. Det betyder, at vi ikke har fået information om salget og dermed ikke har kunne aktivere gavekortet.

    Vi kan sagtens hjælpe med at aktivere gavekortet. Vi skal blot bruge kvitteringen som bevis for købet. Har du ikke selv købt gavekortet anbefaler vi dig at tage kontakt til giveren/køberen af gavekortet.

    Når du har købskvitteringen, kan du sende den til os i kontaktformularen nedenfor. I samme kontaktformular bedes du oplyse gavekortets ID nummer.

Hvordan kan det være at nogle partnere forekommer på emballagen, men ikke på den opdaterede liste på hjemmesiden?
  • Nogle gange sker der desværre det, at vores partneraftaler ophører. Derfor anbefaler vi altid at checke listen over partnere på vores hjemmeside, som vi opdaterer løbende.

    Læs mere under: Hvordan finder jeg ud af, hvor jeg kan bruge mit gavekort?

Hvad gør jeg når der står at mit gavekort allerede er registreret?
  • Hvis du får besked om at gavekortet allerede er registreret, betyder det, at en anden person har registreret gavekortet på deres profil. Den person som har registeret gavekortet har/har haft adgang til id-nummer og indløsningskode, da dette er nødvendigt for at det kan registreres.

    Vi anbefaler, at du kontakter den personen, der har givet dig gavekortet, da der er stor sandsynlighed for at vedkommende er kommet til at registrere gavekortet på sin egen profil.

Hvorfor er min oplevelse steget i pris/udgået?
  • Det kan desværre ske, at din oplevelse er steget i pris eller er udgået, siden gavekort er blevet købt. Det skyldes, at priserne følger markedet og oplevelsesstedernes prissætning.

    Vi ønsker dog ikke, at dit gavekort skal gå til spilde. Du kan derfor ombytte gavekortet til en anden oplevelse på vores hjemmeside for gavekortets værdi. Læs mere under: Hvordan ombytter jeg mit gavekort?

    Hvis din oplevelse er steget i pris, og du ønsker samme oplevelse igen, skal du selv betale differencen.

    Det er dog vigtigt at du registrerer dit gavekort på www.godream.dk inden brug, da det vil stå tydeligt, hvis prisstigningerne forhindrer dig i at bruge gavekortet.

Hvorfor kan jeg ikke vælge min ønskede oplevelse, når jeg har en oplevelsespakke?
  • En oplevelsespakke er et B2B produkt, hvilket betyder, at gavekortet er modtaget vederlagsfrit. Det betyder også, at det er udvalgte oplevelser, der bliver præsenteret, når du klikker på Find eller book dit oplevelsessted.

    Udvalget er sammensat i samarbejde mellem virksomheden, du har modtaget gavekortet fra og GO DREAM og du kan ikke vælge andre oplevelser.

Kan jeg få pengene tilbage for mit gavekort?
  • Ja, det kan du. Vi har 14 dages fortrydelsesret gældende fra købsdato for gavekort købt på www.godream.dk. Hvis det er mere end 14 dage, siden gavekortet er købt, opkræver vi et håndteringsgebyr på 25 DKK i forbindelse med refunderingen af gavekortet.

    Vil du refundere dit gavekort købt på www.godream.dk, skal du udfylde kontaktformularen nedenfor. Du skal i meddelsen skrive at du fortryder dit køb og påføre dit ordrenummer og/eller ID nummer, så vi kan finde dit gavekort i vores system.

    Hvis du har købt gavekortet i en butik, er det den enkelte forretnings refunderingsregler der gælder og du skal derfor henvende dig der hvor gavekortet er købt.

    OBS! Bemærk, at vi ved brug af de 14 dages fortrydelsesret refunderer beløbet til samme betalingsmetode, som ordren er købt med, altså Kreditkort, MobilePay (kortet tilknyttet MobilePay) eller tilgodehavende.

Hvordan bruger jeg mit GO DREAM gavekort?
    1. Inden du bruger dit gavekort, skal du registrere det på din profil på www.godream.dk.

    2. Log in på din profil og tryk på knappen Benyt gavekort.
    3. Herefter indtaster du ID-nummer og indløsningskode som du finder på gavekortet.
    4. Du kan nu klikke på Find eller book dit oplevelsessted for at se listen over mulige indløsningssteder
    5. Når du har valgt dit ønskede indløsningssted, skal du følge bookingvejledningen for den valgte partner.
    6. Hvis du ikke allerede har en profil skal du først oprette dig på www.godream.dk/login. Læs mere under "Hvordan opretter jeg en profil?".
Hvad er ID-nummer og indløsningskode?
  • ID nummer og indløsningskode er de to unikke koder, der står anført på dit gavekort. Du har brug for begge koder, når du skal registrere dit gavekort og når du skal afsted på din oplevelse. Hvis du har en boks med plombering, skal denne brydes for at finde ID-nummeret og indløsningskoden.

Hvor kan jeg bruge mit GO DREAM gavekort?
    1. På www.godream.dk kan du finde listen over mulige partnere, hvor du kan indløse dit gavekort.

    2. Registrer dit gavekort på din profil med id-nummer og indløsningskode.
    3. Du kan nu under Mine gavekort klikke Find eller book dit oplevelsessted. Her bliver du præsenteret for de indløsningssteder du kan vælge imellem. Du kan klikke ind på hvert enkelt sted og læse mere om oplevelsen hos den valgte partner og om hvordan du booker.

    Alternativt kan du klikke ind på oplevelsen på www.godream.dk, hvor du også kan finde listen over mulige indløsningsteder.

Hvor lang tid er mit GO DREAM gavekortet gyldigt?
  • Vores gavekort har en gyldighedsperiode på 3 år og 3 måneder fra købsdato. Dette gælder dog ikke for vores biografoplevelser, som er gyldige i 1 år fra købsdato + 6 måneder fra indløsning til biografbilletter.

    • Er du i tvivl om, hvor lang gyldighed der er tilbage på dit gavekort, kan du registrere det på din profil på www.godream.dk/login - her kan du se udløbsdatoen og hvordan du benytter dit gavekort.
    • Er gavekortet ved at udløbe, kan du helt selv og ganske gratis forlænge det. Læs mere under: Hvordan forlænger jeg mit gavekort?

    Bemærk, at gavekortet bliver aktiveret ved køb og ikke ved registrerering på din profil.

Hvad er et tilgodehavende?
  • Et tilgodehavende er et beløb, du har tilgode på din profil efter du har ombyttet eller forlænget dit gavekort. Dit tilgodehavende kan bruges som betalingsmiddel på www.godream.dk til køb af andre oplevelser.

    Du kan se dine tilgodehavender på din profil under Mine tilgodehavender og bruge dem som betaling ved at klikke på Brug mit tilgodehavende. Tilgodehavendet kan kun bruges som betalingsmiddel på www.godream.dk. Tilgodehavendet kan ikke benyttes i butikker eller direkte hos vores partnere.

    Med tilgodehavendet kan du købe et E-gavekort som du får tilsendt på e-mail. Hvis du vil bruge dit tilgodehavende på en fysisk gaveæske er dette muligt for 100 DKK, som kun kan betales med kreditkort.

    Tilgodehavendet kan ikke kombineres med kampagner, kampagnekoder eller rabatkoder. Det er ikke muligt at betale en ordre på mere end 7.500 DKK med tilgodehavende.

Kan jeg indløse flere GO DREAM gavekort på samme tid
  • Du kan i det fleste tilfælde medbringe flere gavekort til samme partner og indløse dem samtidig. Dog er der nogle indløsningssteder, som ikke indløser flere gavekort på samme tid. Heriblandt Comwell Hotels og Restaurant Ombord.

    Det vil altid stå oplyst på partneres information på www.godream.dk, hvis man ikke kan indløse flere gavekort på samme tid.

Hvordan bruger jeg mit biografgavekort?
    1. Inden du kan bruge dit biografgavekort til en tur i biografen, skal du først indløse det til biografvouchers ved at:

    2. Log ind på din profil på www.godream.dk/login. Hvis ikke du allerede har en profil, skal du oprette en.
    3. Når du er logget ind, skal du registrere dit gavekort med id-nummeret og indløsningskoden.
    4. Herefter trykker du Find eller book dit oplevelsessted, hvorefter du kan trykke Se min oplevelse og Hent mine vouchers.
    5. Her kan du vælge din ønskede biograf og du vil derefter modtage dine vouchers til biografen på mail. Vær opmærksom på, at mailen med dine vouchers bliver sendt fra Yolocards og kan ende i spam/uønsket post.

    Dine biografvouchers skal bruges til at bestille billetter til den ønskede film ved at følge vejledningen tilsendt med dine vouchers.

Hvordan bruger jeg min valgfrie oplevelse?
  • En Valgfri oplevelse er et Gavekort til køb af oplevelser på godream.dk og kan IKKE benyttes direkte hos vores samarbejdspartnere, men skal bruges som betaling af en eller flere oplevelser på www.godream.dk.

    For at benytte dit gavekort skal du registrere det på din profil på www.godream.dk/login. Har du ikke allerede en profil, skal du oprette en.

      SÅDAN VÆLGER DU DIN OPLEVELSE:

    1. Når du har registeret dit gavekort vil det automatisk ligge under Mine gavekort.
    2. For at benytte gavekortet, skal du klikke på Find eller book oplevelsessted.
    3. Find den oplevelse du ønsker og klik derefter på Vælg denne oplevelse.
    4. Når ordren er gennemført, vil du modtage din nye oplevelse på mail indenfor 1 time (Tjek evt. SPAM/uønsket post). Du kan desuden altid finde den/de valgte oplevelse(r) på din profil under “Mine ordrer”.
    5. Nu skal du blot følge bookingvejledningen på dit nye oplevelsesgavekort.

    Ønsker du en oplevelse til en lavere pris end værdien af dit gavekort, vil det resterende beløb stå tilbage på gavekortet og være klar til brug en anden gang.

    Ønsker du en oplevelse til en højere pris end værdien af dit gavekort, kan du blot betale differencen med kreditkort eller MobilePay.

    OBS! Det er ikke muligt at ombytte eller forlænge sin “valgfrie oplevelse”, men du har mulighed for at gøre det med den oplevelse du vælger at købe med din "Valgfri oplevelse". Følg derfor ovenstående proces og registrer dit nye gavekort på din profil, hvor du har mulighed for at forlænge og ombytte helt selv.
    Læs mere under “Hjælp til at ombytte eller forlænge et GO DREAM-gavekort”.

Hvordan forlænger jeg mit GO DREAM-gavekort?
  • Du kan helt selv forlænge din oplevelse i hele gavekortets gyldighedsperiode og op til 2 måneder efter det er udløbet. Det koster ikke noget at forlænge dit gavekort. (Dette gælder ikke “Valgfrie oplevelser” og “oplevelsespakker” – se mere nederst om hvordan du forlænger din “Valgfrie oplevelse” og “oplevelsespakke”)

      Du kan forlænge dit gavekort ved at:

    1. Log ind eller opret en profil på www.godream.dk/login.
    2. Registrer dit gavekort på din profil med id-nummer og indløsningskode.
    3. Gå til Mine gavekort og klik på Flere muligheder. Klik herefter på Forlæng gavekortets gyldighedsperiode.
    4. Værdien af dit gavekort lægges nu ind under Mine tilgodehavender og kan anvendes som betaling af et nyt gavekort. Tilgodehavendet vil være gyldigt i minimum 6 måneder.
    5. Hvis det er mellem 2 og 12 måneder siden dit gavekort er udløbet, og du ønsker det forlænget, skal du kontakte os via kontaktformularen nederst på siden.

    OBS! Hvis du har en “valgfrie oplevelse” eller en “oplevelsespakke” er dette et gavekort til køb af oplevelser på GO DREAM og dette gavekort kan ikke forlænges før en specifik oplevelse er valgt. Når du har købt en oplevelse ved hjælp af din valgfrie oplevelse kan du forlænge gavekortet ligesom vores andre oplevelsesgavekort.
    Se mere under ”Hvordan bruger jeg min valgfrie oplevelse?”

    OBS! Vær opmærksom på, at en oplevelse kan være steget i pris, siden den er købt. Hvis din oplevelse er steget i pris, og du ønsker samme oplevelse igen, skal du selv betale differencen. Dit tilgodehavende er dog altid på samme værdi som dit originale gavekort.

Kan jeg ombytte mit GO DREAM-gavekort til en anden oplevelse?
  • Ja de kan du. Du kan selv ombytte dit gavekort i hele gavekortets gyldighedsperiode. (Dette gælder ikke “Valgfrie oplevelser” – se mere nederst om hvordan du ombytter din “Valgfrie oplevelse”)

      Du kan ombytte dit gavekort ved at:

    1. Log ind eller opret en profil på www.godream.dk/login.
    2. Registrer dit gavekort til din profil med ID-nummer og indløsningskode.
    3. Gå til Mine gavekort og klik på Flere muligheder. Herefter klikker du på Ombyt dette gavekort.
    4. Værdien af dit gavekort lægges nu ind under Mine tilgodehavender og kan anvendes som betaling af et nyt gavekort. Tilgodehavendet vil være gyldigt i minimum 6 måneder.
    5. Herefter kan du bruge dit tilgodehavende til at vælge en anden oplevelse. Den nye oplevelse du vælger, vil være gyldig i min. 12 mdr. fra køb.

    Læs mere under: Sådan bruger jeg mit tilgodehavende

    OBS! Hvis du har en “Valgfri oplevelse” er dette et gavekort til køb af oplevelser på GO DREAM og kan ikke ombyttes direkte. Den valgte oplevelse du køber med dit “valgfri oplevelse” gavekort kan ombyttes og forlænges ligesom vores andre oplevelsesgavekort.

    OBS! Hvis du har en B2B oplevelsespakke kan du ikke ombytte dit gavekort. Udvalget er sammensat i samarbejde med virksomheden, du har modtaget gavekortet fra og GO DREAM og du kan ikke vælge andre oplevelser.

Hvordan opretter jeg en profil?
  • Du opretter en profil ved at klikke på profil-ikonet i øverste højre hjørne på www.godream.dk eller gå ind på www.godream.dk/login. Herefter trykker du på Tilmelding og udfylder informationerne for at oprette en profil.

    OBS! Man skal være 18 for at oprette en profil på www.godream.dk

Hvorfor skal jeg have en profil og registrere mine gavekort?
  • Med en GO DREAM profil kan du registrere dit gavekort, se udløbsdatoen samt ombytte og forlænge dit gavekort. Desuden kan du på din profil se hvor og hvordan du kan benytte dit gavekort, holde styr på dine tilgodehavender, samt få et overblik over alle dine gavekort og ordrer.

Er mit gavekort personligt?
  • Gavekortet er som udgangspunkt ikke personligt. Du skal dog skal være opmærksom på, at hvis du registrerer gavekortet på din profil, tilhører det dig og kan ikke registreres af andre.

    Hvis du ved en fejl er kommet til at registrere gavekortet, kan du altid annullere registreringen ved at logge ind på din profil og klikke på Mine gavekort. Herefter klikker du på Flere muligheder og slutteligt på Annullér registreringen af gavekortet.

Fandt du ikke svaret på dit spørgsmål eller løsningen på dit problem?
Udfyld kontaktformularen nedenfor eller kontakt vores kundeomsorg.

Kontakt os
Vælg et tema

*Obligatoriske felter

Vores kundeservice er også klar til at hjælpe over telefonen på . Mandag - fredag fra kl. 9 - 12 og igen fra 13-15.

Oplysninger indsamlet i denne formular bliver registreret af Wonderbox SAS & GO Dream Holding Aps til behandling af din kundeserviceanmodning i overensstemmelse med artikel 6, stk. 1, litra f), i den europæiske forordning 2016/679.

De er beregnet til Wonderbox SAS og alle de virksomheder, det kontrollerer og/eller Go Dreams partnere og underleverandører. De kan overføres til underleverandører inden for eller uden for EU. For data, der overføres uden for EU, har den dataansvarlige indført og stiller de passende sikkerhedsforanstaltninger til rådighed, der er omhandlet i artikel 46(2)(c) i GDPR (se privatlivspolitikken på Persondatapolitik).

Data markeret med en stjerne og under "Obligatoriske felter" er nødvendige for indgåelse af kontrakten og indsamlet for at muliggøre opfyldelsen af kontrakten, i overensstemmelse med artikel 6 (1) (b) i GDPR.Der kan ikke oprettes en konto eller træffes prækontraktuelle foranstaltninger, hvis disse data ikke udleveres.

Dataene opbevares i 3 år fra afslutningen af det kommercielle forhold og 3 år fra indsamlingen eller sidste kontakt fra kundeemnet for ikke-klienter, i overensstemmelse med CNILs anbefalinger (den franske databeskyttelsesmyndighed).

Du har ret til adgang, berigtigelse, sletning eller dataportabilitet vedrørende dig og til at modsætte dig eller begrænse behandlingen af dem. Hvis du ønsker at udøve disse rettigheder, kan du skrive din anmodning via kontaktformularen, eller pr. post til Go Dream Aps Sølvgade 38 E, 1., 1307, Copenhagen. Du kan også indgive en klage til en tilsynsmyndighed. De indsamlede data må ikke bruges til at implementere en automatisk beslutning.