Du har ikke valgt nogen favoritter endnu.
Klik på ❤ symbolet for at tilføje en oplevelse til dine favoritter.
Vores gavekort kan købes her på www.godream.dk. Derudover forhandles vores oplevelser i detailbutikker over hele landet. Du kan finde et udvalg af vores oplevelsesgaver her: Bog & idé, Imerco, Netto, Elgiganten og i udvalgte SPAR, MENY, Min Købmand, KONTUR, Kop & kande. Vores oplevelser forhandles også hos Lomax.
Bemærk dog, at sortimentet varierer fra kæde til kæde, men du finder hele vores sortiment på www.godream.dk.
Du kan bruge dit tilgodehavende som betalingsmiddel på www.godream.dk. Tilgodehavendet kan ikke benyttes i butikker eller direkte hos vores partnere. Med tilgodehavendet kan du købe et E-gavekort som du får tilsendt på e-mail. Hvis du vil bruge dit tilgodehavende på en fysisk gaveæske er dette muligt for 100 DKK, som kun kan betales med kreditkort.
Tilgodehavendet kan ikke kombineres med kampagner, kampagnekoder eller rabatkoder. Det er ikke muligt at betale en ordre på mere end 7500 DKK med tilgodehavende.
Tilgodehavende er gyldigt i minimum 6 måneder fra udstedelsesdatoen.
Ja, vi har et stort udvalg af valgfrie oplevelser på vores hjemmeside. F.eks. kan du købe Drømmeboksen, hvor du selv kan bestemme beløbet. Du finder Drømmeboksen her: www.godream.dk/b/drommeboksen.
Modtageren kan frit vælge en eller flere oplevelser på www.godream.dk for gavekortets værdi. Vær opmærksom på, at et gavekort til en valgfri oplevelse IKKE kan benyttes direkte hos oplevelsesstedet. Læs mere under: Hvordan bruger jeg min valgfrie oplevelse?
Vi tilbyder forskellige, spændende løsninger til erhvervslivet og vil også gerne hjælpe jer. Kontakt vores B2B salgsafdeling på B2B@godream.com.
Du kan væge at få sendt dit gavekort som E-gavekort eller som en fysisk gaveæske. E-gavekortet vil du modtage på mail inden for 1 time efter dit køb.
Hvis du vælger gavekortet som en fysisk gaveæske, vil du modtage gaveæsken inden for 1-3 arbejdsdage. Bestiller du før kl. 14 på en hverdag, sender vi gavekortet samme dag.
Levering til pakkeshop koster 29 DKK og levering til adresse koster 49 DKK. Der er gratis levering ved ordre over 699 DKK med levering til pakkeshop.
Ved bestillinger foretaget på weekend- eller helligdage bliver ordren afsendt førstkommende hverdag.
Bemærk, at GO DREAM ikke kan holdes ansvarlig for forsinkelser hos postleverandøren.
Der kan gå op til 1 time, før du modtager dit E-gavekort. Nogle gange ender e-mailen i din spam eller uøsnket post, så husk at checke der. Hvis du fortsat ikke finder det, kan du kontakte os på nedenstående formular.
Du kan selv forlænge gavekortet, hvis det er under 2 måneder siden, det er udløbet. Læs mere under: Hvordan forlænger jeg mit gavekort?
Hvis det er mellem 2 og 12 måneder siden dit gavekort er udløbet, og du ønsker det forlænget, skal du udfylde vores kontaktformular nederst på siden.
Er det mere end 1 år siden gavekortet er udløbet, er der desværre ikke mulighed for at få gavekortet forlænget.
Desværre kan det ske, at gavekortet ikke er blevet scannet korrekt under aktivering. Det betyder, at vi ikke har fået information om salget og dermed ikke har kunne aktivere gavekortet.
Vi kan sagtens hjælpe med at aktivere gavekortet. Vi skal blot bruge kvitteringen som bevis for købet. Har du ikke selv købt gavekortet anbefaler vi dig at tage kontakt til giveren/køberen af gavekortet.
Når du har købskvitteringen, kan du sende den til os i kontaktformularen nedenfor. I samme kontaktformular bedes du oplyse gavekortets ID nummer.
Nogle gange sker der desværre det, at vores partneraftaler ophører. Derfor anbefaler vi altid at checke listen over partnere på vores hjemmeside, som vi opdaterer løbende.
Læs mere under: Hvordan finder jeg ud af, hvor jeg kan bruge mit gavekort?
Hvis du får besked om at gavekortet allerede er registreret, betyder det, at en anden person har registreret gavekortet på deres profil. Den person som har registeret gavekortet har/har haft adgang til id-nummer og indløsningskode, da dette er nødvendigt for at det kan registreres.
Vi anbefaler, at du kontakter den personen, der har givet dig gavekortet, da der er stor sandsynlighed for at vedkommende er kommet til at registrere gavekortet på sin egen profil.
Det kan desværre ske, at din oplevelse er steget i pris eller er udgået, siden gavekort er blevet købt. Det skyldes, at priserne følger markedet og oplevelsesstedernes prissætning.
Vi ønsker dog ikke, at dit gavekort skal gå til spilde. Du kan derfor ombytte gavekortet til en anden oplevelse på vores hjemmeside for gavekortets værdi. Læs mere under: Hvordan ombytter jeg mit gavekort?
Hvis din oplevelse er steget i pris, og du ønsker samme oplevelse igen, skal du selv betale differencen.
Det er dog vigtigt at du registrerer dit gavekort på www.godream.dk inden brug, da det vil stå tydeligt, hvis prisstigningerne forhindrer dig i at bruge gavekortet.
En oplevelsespakke er et B2B produkt, hvilket betyder, at gavekortet er modtaget vederlagsfrit. Det betyder også, at det er udvalgte oplevelser, der bliver præsenteret, når du klikker på Find eller book dit oplevelsessted.
Udvalget er sammensat i samarbejde mellem virksomheden, du har modtaget gavekortet fra og GO DREAM og du kan ikke vælge andre oplevelser.
Ja, det kan du. Vi har 14 dages fortrydelsesret gældende fra købsdato for gavekort købt på www.godream.dk. Hvis det er mere end 14 dage, siden gavekortet er købt, opkræver vi et håndteringsgebyr på 25 DKK i forbindelse med refunderingen af gavekortet.
Vil du refundere dit gavekort købt på www.godream.dk, skal du udfylde kontaktformularen nedenfor. Du skal i meddelsen skrive at du fortryder dit køb og påføre dit ordrenummer og/eller ID nummer, så vi kan finde dit gavekort i vores system.
Hvis du har købt gavekortet i en butik, er det den enkelte forretnings refunderingsregler der gælder og du skal derfor henvende dig der hvor gavekortet er købt.
OBS! Bemærk, at vi ved brug af de 14 dages fortrydelsesret refunderer beløbet til samme betalingsmetode, som ordren er købt med, altså Kreditkort, MobilePay (kortet tilknyttet MobilePay) eller tilgodehavende.
ID nummer og indløsningskode er de to unikke koder, der står anført på dit gavekort. Du har brug for begge koder, når du skal registrere dit gavekort og når du skal afsted på din oplevelse. Hvis du har en boks med plombering, skal denne brydes for at finde ID-nummeret og indløsningskoden.
Alternativt kan du klikke ind på oplevelsen på www.godream.dk, hvor du også kan finde listen over mulige indløsningsteder.
Vores gavekort har en gyldighedsperiode på 3 år og 3 måneder fra købsdato. Dette gælder dog ikke for vores biografoplevelser, som er gyldige i 1 år fra købsdato + 6 måneder fra indløsning til biografbilletter.
Bemærk, at gavekortet bliver aktiveret ved køb og ikke ved registrerering på din profil.
Et tilgodehavende er et beløb, du har tilgode på din profil efter du har ombyttet eller forlænget dit gavekort. Dit tilgodehavende kan bruges som betalingsmiddel på www.godream.dk til køb af andre oplevelser.
Du kan se dine tilgodehavender på din profil under Mine tilgodehavender og bruge dem som betaling ved at klikke på Brug mit tilgodehavende. Tilgodehavendet kan kun bruges som betalingsmiddel på www.godream.dk. Tilgodehavendet kan ikke benyttes i butikker eller direkte hos vores partnere.
Med tilgodehavendet kan du købe et E-gavekort som du får tilsendt på e-mail. Hvis du vil bruge dit tilgodehavende på en fysisk gaveæske er dette muligt for 100 DKK, som kun kan betales med kreditkort.
Tilgodehavendet kan ikke kombineres med kampagner, kampagnekoder eller rabatkoder. Det er ikke muligt at betale en ordre på mere end 7.500 DKK med tilgodehavende.
Du kan i det fleste tilfælde medbringe flere gavekort til samme partner og indløse dem samtidig. Dog er der nogle indløsningssteder, som ikke indløser flere gavekort på samme tid. Heriblandt Comwell Hotels og Restaurant Ombord.
Det vil altid stå oplyst på partneres information på www.godream.dk, hvis man ikke kan indløse flere gavekort på samme tid.
Her kan du vælge din ønskede biograf og du vil derefter modtage dine vouchers til biografen på mail. Vær opmærksom på, at mailen med dine vouchers bliver sendt fra Yolocards og kan ende i spam/uønsket post.
Dine biografvouchers skal bruges til at bestille billetter til den ønskede film ved at følge vejledningen tilsendt med dine vouchers.
En Valgfri oplevelse er et Gavekort til køb af oplevelser på godream.dk og kan IKKE benyttes direkte hos vores samarbejdspartnere, men skal bruges som betaling af en eller flere oplevelser på www.godream.dk.
For at benytte dit gavekort skal du registrere det på din profil på www.godream.dk/login. Har du ikke allerede en profil, skal du oprette en.
Ønsker du en oplevelse til en lavere pris end værdien af dit gavekort, vil det resterende beløb stå tilbage på gavekortet og være klar til brug en anden gang.
Ønsker du en oplevelse til en højere pris end værdien af dit gavekort, kan du blot betale differencen med kreditkort eller MobilePay.
OBS! Det er ikke muligt at ombytte eller forlænge sin “valgfrie oplevelse”, men du har mulighed for at gøre det med den oplevelse du vælger at købe med din "Valgfri oplevelse". Følg derfor ovenstående proces og registrer dit nye gavekort på din profil, hvor du har mulighed for at forlænge og ombytte helt selv.
Læs mere under “Hjælp til at ombytte eller forlænge et GO DREAM-gavekort”.
Du kan helt selv forlænge din oplevelse i hele gavekortets gyldighedsperiode og op til 2 måneder efter det er udløbet. Det koster ikke noget at forlænge dit gavekort. (Dette gælder ikke “Valgfrie oplevelser” og “oplevelsespakker” – se mere nederst om hvordan du forlænger din “Valgfrie oplevelse” og “oplevelsespakke”)
OBS! Hvis du har en “valgfrie oplevelse” eller en “oplevelsespakke” er dette et gavekort til køb af oplevelser på GO DREAM og dette gavekort kan ikke forlænges før en specifik oplevelse er valgt. Når du har købt en oplevelse ved hjælp af din valgfrie oplevelse kan du forlænge gavekortet ligesom vores andre oplevelsesgavekort.
Se mere under ”Hvordan bruger jeg min valgfrie oplevelse?”
OBS! Vær opmærksom på, at en oplevelse kan være steget i pris, siden den er købt. Hvis din oplevelse er steget i pris, og du ønsker samme oplevelse igen, skal du selv betale differencen. Dit tilgodehavende er dog altid på samme værdi som dit originale gavekort.
Ja de kan du. Du kan selv ombytte dit gavekort i hele gavekortets gyldighedsperiode. (Dette gælder ikke “Valgfrie oplevelser” – se mere nederst om hvordan du ombytter din “Valgfrie oplevelse”)
Læs mere under: Sådan bruger jeg mit tilgodehavende
OBS! Hvis du har en “Valgfri oplevelse” er dette et gavekort til køb af oplevelser på GO DREAM og kan ikke ombyttes direkte. Den valgte oplevelse du køber med dit “valgfri oplevelse” gavekort kan ombyttes og forlænges ligesom vores andre oplevelsesgavekort.
OBS! Hvis du har en B2B oplevelsespakke kan du ikke ombytte dit gavekort. Udvalget er sammensat i samarbejde med virksomheden, du har modtaget gavekortet fra og GO DREAM og du kan ikke vælge andre oplevelser.
Du opretter en profil ved at klikke på profil-ikonet i øverste højre hjørne på www.godream.dk eller gå ind på www.godream.dk/login. Herefter trykker du på Tilmelding og udfylder informationerne for at oprette en profil.
OBS! Man skal være 18 for at oprette en profil på www.godream.dk
Med en GO DREAM profil kan du registrere dit gavekort, se udløbsdatoen samt ombytte og forlænge dit gavekort. Desuden kan du på din profil se hvor og hvordan du kan benytte dit gavekort, holde styr på dine tilgodehavender, samt få et overblik over alle dine gavekort og ordrer.
Gavekortet er som udgangspunkt ikke personligt. Du skal dog skal være opmærksom på, at hvis du registrerer gavekortet på din profil, tilhører det dig og kan ikke registreres af andre.
Hvis du ved en fejl er kommet til at registrere gavekortet, kan du altid annullere registreringen ved at logge ind på din profil og klikke på Mine gavekort. Herefter klikker du på Flere muligheder og slutteligt på Annullér registreringen af gavekortet.
Fandt du ikke svaret på dit spørgsmål eller løsningen på dit problem?
Udfyld kontaktformularen nedenfor eller kontakt vores kundeomsorg.
*Obligatoriske felter
Vores kundeservice er også klar til at hjælpe over telefonen på . Mandag - fredag fra kl. 9 - 12 og igen fra 13-15.